Shop Mobile More Submit  Join Login
Domo Kun Plushie Tutorial by sven-is-kool Domo Kun Plushie Tutorial by sven-is-kool
well i made a tutorial for the domo plushie i made. sorry if its not very clear and sorry for the bad photos S: if you have any questions please feel free to ask ^^

you can find the pattern here [link]

EDIT: oops forgot the "A" in tutorial

heres a pic of the finished product [link]
Add a Comment:
 
:iconelizateny:
ElizaTeny Featured By Owner Nov 14, 2014  Professional General Artist
ty :)
Reply
:iconmortalinthemiddle:
MortalInTheMiddle Featured By Owner May 23, 2012  Hobbyist Traditional Artist
that's an awkward place to put the stuffing....
Reply
:iconsuka92:
suka92 Featured By Owner Feb 15, 2012
used your pattern and it turned out awesome

heres my results

[link]
[link]
Reply
:iconfairywond:
fairywond Featured By Owner Feb 11, 2012
domo-kun <3 _<3
Reply
:iconjinxye:
Jinxye Featured By Owner Dec 6, 2011
omg this is the cutest tutorial in the whole world o.o'
Reply
:iconsubcorpio:
subcorpio Featured By Owner Dec 1, 2011  Student Artisan Crafter
can you plz were do you buy the paper soft plz i want to make one
Reply
:iconkuroimato-chan:
kuroimato-chan Featured By Owner Jun 6, 2011
Thank you !
Reply
:icondilesgraphic:
DilesGraphic Featured By Owner Mar 15, 2011
But... This is FUCKING PERFECT!
:D
Reply
:iconthegirlflippy:
TheGirlFlippy Featured By Owner Feb 11, 2011
:iconaahplz:
Reply
:iconresa-chan:
Resa-chan Featured By Owner Jan 13, 2011
If I didn't already have a real Domo plush, I would make this one! Good job! :D
Reply
:iconsven-is-kool:
sven-is-kool Featured By Owner Jan 30, 2011
Thank you~
Reply
:iconresa-chan:
Resa-chan Featured By Owner Jan 31, 2011
You're welcome~ I might show this to some friends if they complain about not having one~ xD
Reply
:iconsven-is-kool:
sven-is-kool Featured By Owner Jan 31, 2011
Oh good idea, then you can have a team of domo's! xD

thank you btw
Reply
:iconresa-chan:
Resa-chan Featured By Owner Feb 1, 2011
You're welcome again x3
AND NOW I WANNA MAKE A DOMO ARMY~! :D I might go get some fancy fabric so they all look real though... OwO RAINBOW DOMOZ!
Ehm...
Reply
:iconsven-is-kool:
sven-is-kool Featured By Owner Feb 7, 2011
OMG That would be epic~ ;w; all other plushies will bow down to the domo army!
Reply
:iconresa-chan:
Resa-chan Featured By Owner Feb 8, 2011
YUS x3
Reply
:iconpadfooted-beatle:
Padfooted-Beatle Featured By Owner Dec 28, 2010
How adorable! I've always wanted a Domo, now I can (try) and make my own! Thanks! :D
Reply
:iconsven-is-kool:
sven-is-kool Featured By Owner Jan 7, 2011
Haha yay~
Good luck~ ;3;
Reply
:iconamyxia95:
Amyxia95 Featured By Owner Oct 13, 2010
its so cute. thank u
Reply
:iconsven-is-kool:
sven-is-kool Featured By Owner Oct 14, 2010
thank you~ >w<
Reply
:iconcourtnii:
courtnii Featured By Owner Aug 18, 2010  Student Traditional Artist
You did such a great job of this!
He's so cute!
I had a go @ making him & I think I did rather well,
i used buttons for eyes, though :)
Thankyou for the tutorial!
Check out mine in my gallery?
Reply
:iconsven-is-kool:
sven-is-kool Featured By Owner Sep 1, 2010
Thank you so much! I'm glad you like it~ >w<
oooh buttons, thats a good idea ;D
i saw yours~ Its uber cute! xD
Reply
:iconyoude123:
youde123 Featured By Owner May 29, 2010  Hobbyist Traditional Artist
*makes a domo plushie* :3 pretty!
Reply
:iconsven-is-kool:
sven-is-kool Featured By Owner May 29, 2010
hehe yay >w<
thank you~
Reply
:iconlongie-chan:
Longie-chan Featured By Owner Jan 5, 2010
Wow, thanks so much!!! :D
Reply
:iconsven-is-kool:
sven-is-kool Featured By Owner Jan 5, 2010
haha no worries >w< glad you like it~
Reply
:iconquila111:
quila111 Featured By Owner Oct 11, 2009  Professional General Artist
Awh~ Thank you so much for posting this~~

Do you mind if I post the link to this tutorial on my club's site? I'm hoping to get around and to make this with the club members, and I just wanted to make sure you were alright with me posting this link for all the members.
If it's not, I'll remove it immediately.
Reply
:iconsven-is-kool:
sven-is-kool Featured By Owner Oct 11, 2009
oh sure 8D that would be great!
thank you~! >w<
Reply
:iconquila111:
quila111 Featured By Owner Oct 12, 2009  Professional General Artist
Thank you very much as well~~ =3
Reply
:iconsven-is-kool:
sven-is-kool Featured By Owner Oct 14, 2009
:hug:
Reply
:iconwhildchild:
whildchild Featured By Owner Feb 19, 2009
Heya, is it ok if I knit a version of this?
Reply
:iconsven-is-kool:
sven-is-kool Featured By Owner Feb 20, 2009
haha sure is ;D
you dont have to ask me ;3;
Reply
:iconwhildchild:
whildchild Featured By Owner Feb 20, 2009
Kewl. I'll send you a link when I've finished it!
Reply
:iconsven-is-kool:
sven-is-kool Featured By Owner Feb 20, 2009
aww thank you~! :iconblushingplz:
i cant wait to see it ;D
Reply
:iconpannsie:
Pannsie Featured By Owner Nov 8, 2008  Hobbyist Artisan Crafter
: D Oh this is going to be so fun to make! Thanks so much for putting up a tutorial for making this. :aww:
Reply
:iconsven-is-kool:
sven-is-kool Featured By Owner Nov 8, 2008
thank you~!! :hug:
im glad you like it :D
Reply
:iconurahameshi:
UraHameshi Featured By Owner Oct 27, 2008  Student Interface Designer
I love youuuuuuuuu! Thanks for the tutorial =D
Reply
:iconsven-is-kool:
sven-is-kool Featured By Owner Oct 28, 2008
haha thank you xDD
im glad you like it ^_^
:glomp:
Reply
:iconurahameshi:
UraHameshi Featured By Owner Oct 28, 2008  Student Interface Designer
I did it yesterday but without felt! I'm gonna submit it later when I'm off school *-* Thanks again ^^
Reply
:iconsven-is-kool:
sven-is-kool Featured By Owner Oct 29, 2008
really?! 8DDDD
yay!~
thank youuu~!! ;3;
Reply
:iconurahameshi:
UraHameshi Featured By Owner Nov 3, 2008  Student Interface Designer
Here are 2 photos :XD:
[link]
[link]

Hope ya like how it turned out =)
Reply
:iconsven-is-kool:
sven-is-kool Featured By Owner Nov 3, 2008
He looks great!!~ :iconimhappyplz:
thank you so much for showing me >w<
:glomp: :hug:
Reply
:iconhoshi91:
hoshi91 Featured By Owner Oct 26, 2008
Cool one, I want to do this too :D
Reply
:iconsven-is-kool:
sven-is-kool Featured By Owner Oct 28, 2008
yay thanks! 8D
good luck ;D
Reply
:iconhoshi91:
hoshi91 Featured By Owner Oct 28, 2008
Thank You! I need A LOT of luck.. cause Im too lazy to go to the shop and buy felt XDD
Reply
:iconsven-is-kool:
sven-is-kool Featured By Owner Oct 29, 2008
haha xD
i guess you dont need felt xDD
Reply
:iconhoshi91:
hoshi91 Featured By Owner Oct 29, 2008
I need it.. for making this..? XD Lol my english is really horrible and I dont know whats going on ^^; xD
Reply
:iconsven-is-kool:
sven-is-kool Featured By Owner Oct 29, 2008
haha oh sorry xD
i mean, you can use a different material
you dont have to use felt :3
Reply
:iconhoshi91:
hoshi91 Featured By Owner Oct 31, 2008
Oh I understand now! XDD Well, I dont have ANY materials so.. :P
Reply
:iconsven-is-kool:
sven-is-kool Featured By Owner Oct 31, 2008
thats good xD

haha oh ok xD
Reply
(1 Reply)
Add a Comment:
 
×





Details

Submitted on
January 5, 2008
Image Size
347 KB
Resolution
500×6000
Thumb

Stats

Views
34,890
Favourites
335 (who?)
Comments
82
Downloads
3,649
×